Amerikai bérgyilkos

vélemény nyílvánítás

Amerikai bérgyilkos egy 2017-es akció-thriller, melyet  Michael Cuesta rendezett. Főszerepben: Dylan O'Brien, Michael Keaton

Története:

Mitch Rapp (Dylan O'Brien) életét egy szörnyű tragédia árnyékolja be: egy terrorista támadás során a szeme láttára ölik meg a menyasszonyát. A mindenre elszánt férfi személyes bosszút esküszik, egyetlen célja, hogy kiiktassa a kegyetlen merénylőket.
Az egykori sikeres atlétára a CIA igazgatóhelyettese, Irene Kennedy (Sanaa Lathan) is felfigyel: felveszi Mitchet az ügynökség elit terroristaelhárító programjába, majd a hidegháborús veterán, a kőkemény Stan Hurley (Michael Keaton) kezeire bízza. A kiképzés során a hajthatatlan Rapp profi gyilkológéppé válik, aki nem kímél egyetlen fanatikus merénylőt sem. A fiatal hírszerző hamarosan a Közel-Kelet legveszélyesebb radikális harcosaival találja szembe magát, akik bármilyen eszközt képesek bevetni, hogy világuralomra törjenek. 

Én itthon néztem meg a filmet, így nem mondhatom, hogy a legjobb minőségben láttam, ezért sok rész nekem túl sötét volt. Természetesen alapvetően a film sem egy szivárványoktól túltengő aranyos gyerekmese. Komoly témát állít fel jó történettel, tehetséges színészekkel és színészi játékkal. Rengeteg jó effekt. A történet szál és a csavarok is jól ki vannak találva, de ennek ellenére is azt kell, hogy mondjam, ez a film sajnos pont az egyszer megnézhetős kategóriába sorolható be. Hogy miért? A sztori jósága ellenére sokszor éreztem vontatottnak erőltetettnek egyes részeket. Dylan a kedvenc színészem egyike és tényleg remek színész, de ez nem az ő stílusa. Legalábbis nem teljesen. Dylan O'Brien sokkal inkább adja át a vicces, esetleg stréber, de nagyképű karaktereket, mint például a Gyakornokok c. filmben Stuartot. Persze ez is remek alakítás volt és tényleg, nagyon odatette magát, de valahogy nekem nem volt olyan, amilyen. Tudom az útvesztőben is egy komoly szerepet kapott, de ott még is más, igazából nem tudom megmagyarázni, de végül is nem is ez a lényeg. Összességében egy remek film, tényleg. Ezért én 7 pontot adok rá. Nézzétek meg ti is mert egyszer mindenképp megéri megnézni.