Suicide squad - élmény beszámoló

Na igen, a várva várt film. Amennyire beharangozták, annyira volt...

 

Kezdeném a hátrányaimmal mozi terén. Sajnos, vagy nem sajnos szinkronosan néztem, de megvan az ok erre is. Alapvetően szoktam szinkronos filmeket nézni, mert a magyar szinkron tényleg az egyik legjobb, de nem mindig adja vissza ugyan azt az élményt, mint az eredeti hang. Térjünk vissza a filmre. Ha az eredeti hangot nézzük, iszonyatosan remek volt, na és igen Jared nem adta vissza az igazi Joker nevetést, de eszméletlenül jól alakította Joker többi megjátszható kártyáját, ha értitek mire gondolok. Hiányoltam belőle felvágott pofát, de kárpótolt az őrült száj tetoválás a kezén, amit az arcához nyomott mindig. Pontosan sikerült egy remek Joker-t alakítania Jarednek.

Ami azonban még jobban megfogott az maga Joker barátnője, Harley Quinn. Margot Robbie teljesen átélte a szerepét és iszonyatosan jót alakított Harleyként. Valami elképesztő jók voltak azok a jelenetek, ahol ő rá fektettek nagy hangsúlyt.

Will Smith alias Deadshot. Gondolkodtam, hogy ki is lehet az a Deadshot, aztán arra a következtetésre jutottam, hogy mivel Batman ellensége nagy valószínűséggel, deathstroke lehet, de ez nem valószínű, úgyhogy ne hivatkozzatok rám. Tudjátok, mert már leírtam legalábbis aki tudja tudja, aki nem az nem, hogy nekem Will Smith a kedvenc színészeim élén áll, nagyon sajnáltam, hogy utóbbi filmjei lejjebb vitték a minőség létráján. Azonban amikor megláttam az öngyilkos osztag, úgymond vezetőjeként na akkor remélni kezdtem, hogy végre egy jó filmje. Nem hiába reménykedtem, nagyon jól játszotta a szerepét, bár mondjuk a gondoskodó apa szerepét ebből sem hagyták ki, de eszméletlenül jól megalkotta Deadshot karakterét, így most örülök neki, hogy sikerült meglovagolnia a lehetőség hullámait, ha ezt nevezhetem így.

Jai Cortney, mint bumeráng kapitány. Szerintem Jai még mindig hasonlít Tom Hardy-ra és van is olyan jó színész, mint ő. Nagyon jól alakította a szerepét és tényleg egy vicces fegyencet mutatott nekünk.

Jay Hernandez a tüzek királya, el diablo. Fel sem ismertem őt. Ez a szét tetovált kopasz, mégis csöndes szerep teljesen más befolyást adott nekem róla, mint ahogyan valójában néz ki. Azonban ő is jól szerepelt és teljes mértékben jó volt, amit felmutatott.

Utolsónak felhoznám azt, hogy a végénél ugye a stáb listánál, a twentyonepilots zenéjét tették be és ez tett pontot az i-re.

Összegezve ez teljes mértékben jó film volt, a maga kis hibáit leszámítva. Azonban ezek a hibák eltekinthetőek. Na jó, egyetlen dolog nem tetszett benne mégpedig a film vége, de ezt nem részletezném hagyom, hogy ti nézzétek meg.

Én a filmre 10-ből 9 pontot adok.