Tini nindzsa teknőcök a film - film kritika

Tini nindzsa teknőcök a film:

Ha az előzetesek alapján azt gondoltad, hogy a Tini nindzsa teknőcök nem lesz jó film, nem volt valami nagy tévedésed, ugyanakkor van szerethető oldala is hiszen egy kedves kis film és ha úgy nézzük egy aranyos gyermek film, a kis tesódnak vagy a kisfiadnak pedig tetszeni fog több mint valószínűleg.

Én nekem valamennyire tetszett a film, hisz a története hasonlított az eredeti rajzfilm történetéhez. Van 4 teknős és a mesterük egy patkány, rájuk talál egy lány April és legyőzik fő ellenségüket a Zúzót.

April híres újság író akar lenni és keresi a megfelelő témát amikor rá bukkan a 4 teknőcre. Ki derítette, hogy a 4 teknőc és Szecska a patkány az ő állatai voltak, de egy baleset közepette ki kellet menteni őket a tűzből így hát egy csatornába eresztette őket, de 4 teknőc megnőtt, ahogy Szecska is. Elsajátították a nindzsucu alapjait és harcosokká váltak, amolyan hősökké. Persze tilos volt nekik a felszínre menni, de ők még is megtették. Ebből lett később egy bonyodalom.

A film alapjába véve jó egy kis gyereknek aki rajong a tini nindzsa teknőcökért. De én inkább ajánlom a jól bevált mesét. Igen viccesen néznek ki a teknőcök és Szecskáról ne is beszéljünk. Mindenki döntse el magában, hogy szerinte milyen a film és ha neki tetszik akkor csak tessék én nem azt mondom, hogy rossz film nem is azt, hogy rossz, de én maradok a mesénél! Ha pontoznom kéne akkor 10/6,5 adnék neki mert a 7 pontot nem éri el, de a 6 pont már gyenge lenne neki, viszonylagosan jó kis film.